Egy digitális reklámügynökség csapatában kiemelt szerepe van a webfejlesztőknek. Mert általában a nagyobb digitális ügynökség csapatában több profi webfejlesztőt is alkalmaznak. A digitális ügynökség webfejlesztője lehet külsős bedolgozó munkatárs is, aki csak heti néhány alkalommal jár be egyeztetni, amúgy pedig otthonról és kötetlen munkaidőben dolgozik. A digitális reklámügynökség általában projecteket vállal, tehát a webfejlesztőnek is ezen projectek határidő előírásait kell szigorúan betartania. Jelenleg a munkaerőpiacon hiány van jó és megbízható webfejlesztőkben, ennek okán aki profi a szakmában és jó referenciákkal is rendelkezik ,az komoly fizetésre és fix munkalehetőségekre is számíthat a jövőben. A fiatal generáció még tanulja a szakmát, de az ügynökségek világában a feszített tempó és a komoly vállalások mellett nincs nagyon idő hibázni, bénázni és nincs helye a lassúságnak sem. Egy webfejlesztő feladata a programozás, hogy belülről és aztán kívülről is lendben legyenek az olnine térbe közzétett oldalak, webáruházak, vagy akár csak egy hírlevél. Hiszen A webfejlesztő az a szakember, aki a semmiből létrehozza magát a weboldalt, elkészíti a honlapokstruktúráját különböző kódnyelvek segítségével.