Az az online ügynökség járt most jól, akiknek megbízóik továbbra is igényt tartanak a tartalmak minőségi gyártására. Hiszen a jelenlegi helyzetben az emberek sokkal több időt töltenek az Interneten és számos új problémájukra keresnek megoldást. A digitális reklámügynökség munkája azért is fontos, mert a folyamatos elemzések kiértékelésével és a változások naprakész nyomon követésével tudják, hogy az egyes partnereiknek, hol, mikor és milyen újfajta kommunikációra és megjelenésekre van szükségük. Az online ügynökség csapata könnyen és gyorsan át tudott állni a homeoffice munkavégzésre és ügyfeleikkel is így tartják a kapcsolatot. A személyes meetingek most elmaradnak. Helyette e-mailen, illetve videóhívások formájában tudják egyeztetni a következő időre vonatkozó feladatokat. Jól látható, hogy a digitális reklámügynökség mindent megtesz azért, hogy partnereikkel együtt átvészeljék az elkövetkezendő hónapokat. Akik korábban nem értékesítettek online, nem vettek igénybe online szolgáltatásokat, most több ilyen vállalkozó is stratégiát váltott. Aki eddig húzta, halogatta, azoknak, ha van egy kis tartalékuk, gyorsan át kell állni a webes értékesítésre. És ehhez nélkülözhetetlen, ha van egy szakértői partner, aki már az első lépéstől fogva a segítségünkre lehet.